MLL:n Syys- ja Kevätkirppis

MLL Ylöjärven Kevätkirppis Elossa sunnuntaina 7.4.2024 klo 11-13.30! Kevätkirppikselle voi tuoda myyntiin kaikenlaista normaalia, hyväkuntoista kirpputoritavaraa tai itsetehtyjä tuotteita lasten-ja aikuisten vaatteista harrastusvälineisiin ja sisustustuotteisiin!

Myyntipaikkoja on 60 kpl. Myyntipaikan hinta 20€, jäsenille 5€ (jäsennumero ilmoitettava paikkaa varatessa). Jäseneksi voi liittyä osoitteessa https://ylojarvi.mll.fi/tietoa.../jasenyys-ja-jasenedut/. Löydät samasta osoitteesta myös tietoa jäseneduista. Valtakunnalliset jäsenedut löytyvät osoitteesta https://www.mll.fi/tietoa-mllsta/jasenyys/jasenedut/.

Ilmoittautuminen alkaa pe 15.3.2024 klo 18.00 tällä sivullaPaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Paikkamaksu paikan päällä käteisellä ja tasarahalla. Peruuttamattomista paikoista peritään paikkamaksu. Oma pöytä ja/tai rekki otettava mukaan, paikanpäällä ei ole pöytiä, ainoastaan tyhjä paikka johon mahtuu esimerkiksi pöytä ja rekki.

Muutamalle paikalle voimme ottaa jälleenmyyjiä, jälleenmyyjien tulee varata myyntipaikka sähköpostitse mll.ylojarvi@gmail.com.

Lämpimästi tervetuloa!

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan 7.4.2024 MLL Ylöjärven Kevätkirppikselle.

Myyntipaikka on MLL:n jäsenille 5€ (jäsenyys todistettava voimassaolevalla jäsenkortilla) ja muille 20€. HUOM! paikanpäällä EI ole pöytiä, myyjien on itse tuotava rekki+pöytä tai muu vastaava myyntialusta. Myyntipaikasta tulee vahvistus sähköpostiisi viimeistään seuraavana päivänä. Paikkamaksu peritään käteisellä paikan päällä. Paikkavaraus on sitova.

***

Mihin antamiasi yhteystietojasi käytetään? Ilmoittautumislomakkeelle kirjatut tiedot näkyvät valituille paikallisyhdistyksen hallituksen jäsenille. Tietoja käytetään kirpputori-ilmoittautumisten organisointiin. Mikäli annat luvan lähettää sähköpostitiedotteita, sähköpostiosoitetietosi tallennetaan rekisteriimme, jota hallinnoi yksi jäsenrekisterimme ylläpitäjä.

*

Jos et ole vielä jäsen, voit liittyä helposti osoitteessa liityjaseneksi.mll.fi, valitse yhdistykseksi MLL:n Ylöjärven yhdistys. Kirpputorilla jäsenyys tulee todistaa voimassa olevalla jäsenkortilla (kortti löytyy Oma MLL sivuilta).

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.