Tukijat ja yhteistyökumppanit

Sikaihana

Sweet Things

Sähköpalvelu Tuomo Koivuniemi Oy

Ylöjärven Liikuntatalo Oy (Ylöjärven Liikuntakeskus)

Ylöjärven Uutiset

Muut yhteistyökumppanimme:

Kauppakeskus Elo

Ylöjärven kaupunki

Ylöjärven Nuorisoasunnot ry

Ylöjärven seurakunta

Mitä MLL:n Ylöjärven yhdistys tekee?

• Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistykset ajavat oman paikkakuntansa lasten, nuorten ja perheiden asiaa olemalla silti osa valtakunnallista ja vaikutusvaltaista liittoa.
  • Yhdistyksemme on toiminut paikkakunnalla jo vuodesta 1936.
  • Järjestämme monenlaista matalan kynnyksen toimintaa Ylöjärvellä. Tilaisuutemme ovat kaikille avoimia ja lähes poikkeuksetta maksuttomia.
    • Lapsiperheille tärkeitä ja suosittuja viikoittaisia kohtaamispaikkoja ovat perhekahvilat Vihriälässä ja Vanhalla Räikällä.
    • Erittäin suositut kirpputorit keväisin ja syksyisin sekä lastentapahtumat, kuten Lasten Karnevaalit, keräävät paikalliset perheet yhteen.
    • Luontoliikuntailtamien ja -retkien avulla tuemme lasten ja nuorten liikkumista.
    • Järjestämme vanhemmille hyödyllisiä luentoja ja kursseja, kuten lapsen hätäensiapukursseja ja uniluentoja.
    • Autamme vähävaraisia ylöjärveläisiä perheitä esimerkiksi keräämällä lapsille joululahjoja.
  • Yhdistys toimii vapaaehtoistyöntekijöiden voimin. Toimintamme rahoitus perustuu yksityishenkilöiden jäsenmaksuihin sekä kannatusyritystemme lahjoituksiin ja toimintamme muunlaiseen tukemiseen.
  • Vuonna 2019 yhdistyksemme järjesti tai oli mukana yli 150 tapahtumassa, joissa oli keskimäärin 46 kävijää. Vapaaehtoistyötunteja kertyi yhteensä 1200!

Kannatusyritykseksi pääsee mukaan seuraavasti:

1) Ota yhteyttä mll.ylojarvi@gmail.com ja ilmoita mielenkiinnostasi toimia kannatusyrityksenämme.

2) Kannatusyrityksen pienin kannatussumma on 50€/vuosi. Sovimme kanssanne sopivan kannatussumman tai muun tavan kannattaa toimintaamme.

3) Haluaako yrityksenne tarjota jäsenillemme jäsenedun?

4) Lähetämme yrityksellenne laskun. Summan maksettuanne lisäämme yrityksenne kannatusyrityslistallemme nettisivuillemme. Kannatusyrityksemme näkyvät myös suurimmissa tapahtumissamme ja niihin on aina mahdollisuus itsekin osallistua ja saada näin lisänäkyvyyttä.

Yhteystiedot:

• mll.ylojarvi@gmail.com