MLL:n Joulukampanja

Aika: 4.-13.12.2020
Paikka: Kauppakeskus Elo, tila nro 5 (KappAhlia vastapäätä)

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Ylöjärven yhdistyksen perinteikäs Joulukampanja järjestetään tänä vuonna jo 12. kerran Kauppakeskus Elossa. Joulukampanja on yhdistyksemme oma projekti ja siinä kerätään joululahjoja ylöjärveläisille vähävaraisten perheiden lapsille.

MLL Kuru kerää lahjoja Kurun kirjastolla 4.-11.12.

Kampanjaan on nyt myös mahdollista osallistua tekemällä rahalahjoitus MLL:n Joulukampanjatilille FI5855370120175949. Keräystunnus on RA/2020/1385. Keräys on avoinna 12.11.-13.12. Rahalahjoituksilla hankimme puolestanne lapsille lahjat pukinpussiin. Mikäli rahaa jää tämän jälkeen yli, niillä hankitaan ruokalahjakortteja, jotka jaetaan paikallisiin perheisiin diakonian tai sosiaalitoimen välityksellä. Keräyksen järjestää MLL Ylöjärvi, vastuuhenkilönä Susanna Grönlund, 0400526665, MLL.ylojarvi@gmail.com.

Otamme joulukampanjassa vastaan lahjoja ja lahjoituksia niin yksityishenkilöiltä kuin yhteisöiltä ja yrityksiltä. Osallistukaa siis hyvänmielen joulutapahtumaan ja haastakaa kaveritkin mukaan, jotta kaikki lahjoja odottavat ylöjärveläislapset saisivat pukintuomisia tänäkin jouluna!

Lahjakeräys alkaa Elossa perjantaina 4.12. klo 17 ja lahjoja/lahjoituksia otetaan vastaan sunnuntai-iltaan 13.12. saakka. Joulukampanjapaja sijaitsee liiketilassa 5, KappAhlia vastapäätä. Pajan aukioloaikojen ulkopuolella lahjoja voi jättää Elon Misteliin.

Tule noutamaan pajalta pakettikortti, jossa kerrotaan lahjan saajan ikä ja sukupuoli. Kun olet hankkinut kyseiselle lapselle lahjan, tuo se pajalle paketoitavaksi. Lahjat toimitetaan lapsille Ylöjärven kaupungin sosiaalitoimen sekä diakonian kautta.

Otamme ilomielin vastaan kaikenlaisia lahjoja, mutta erityisen toivottuja lahjoja ovat esimerkiksi erilaiset lahjakortit ja elämykset. Etenkin vaatteiden ostamisen sijaan suosittelemme lahjakortteja; näin lahjansaaja voi itse hankkia juuri sopivan kokoista, näköistä ja tarpeellista vaatetta.

Tänä vuonna huomioimme vallitsevan tilanteen: Lahjat jätetään pajan aukiollessa sen edustalla olevalle pöydälle.

Toivomme taas tänäkin vuonna lämmintä joulumieltä ja onnistunutta Joulukampanjaa kaikille. Kuusen luona tavataan!