Metsämörri-laavutapahtuma

Aika: 16.2.2019 klo 13:00
Paikka: Pikku-Ahvenisto

Metsämörri-satuhahmo innostaa lapset lähiluontoon leikkimään, liikkumaan, ihmettelemään ja tutkimaan. Toiminta soveltuu parhaiten n. 4-7 -vuotiaille lapsille, mutta kaikenikäiset ovat tervetulleita mukaan. Lapset oppivat toiminnan kautta mm. kunnioittamaan luontoa ja nauttimaan luonnosta säällä kuin säällä sekä tutustuvat kasveihin, eläimiin ja jokamiehen oikeuksiin. Toimintaa on aina mukana ohjaamassa yksi Suomen Ladun Metsämörri-ohjaajan koulutuksen saanut henkilö.

Lapsi / lapset osallistuvat yhdessä oman aikuisen / aikuisten kanssa, joiden vastuulla lapset toiminnan ajan ovat. Pukeutuminen tehdään sään mukaan ulkoiluun sopivasti. Omat eväät otetaan mukaan sekä halutessa istuinalusta. Laavuilla on nuotiossa tuli, jossa voi paistaa esim. makkaraa. Yhdistyksen puolesta tarjolla on mehua ja kahvia. Pikku-Ahvenistolla on pulkkamäki, joten oman pulkan voi ottaa halutessaan mukaan ☺️

Ohjattua toimintaa klo 13.15-14.00.

Seuraava tapaaminen:
Su 24.3., tarkempi aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin